יום חמישי, 11 באוגוסט 2011

כתבה על סרינגר שפרסמנו באתר למטייל

סרינגר - לאתר למטייל
עוד עדכון מהטיול שלנו בהודו. חוויות נוספות תוכלו לקרוא בבלוג שלנו pelegintheworld.blogspot.com
הגענו לסרינגר רק כדי לשבור את הדרך מלה לדארמסאללה ולהמנע מהנסיעה המתישה למנאלי ולא הצטערנו. היה כיף גדול לגור בבית הסירה ולהכיר חלק חשוב ומעניין נוסף מתת היבשת.
הגעה מלה:
רצינו לעשות את הדרך בנסיעת יום (רוב הנסיעות מלה לסרינגר מתקימות בלילה) ומצאנו ג׳יפ עם נהג מקומי שהסכים לקחת אותנו ב 7,000 רופי (מחיר לג׳יפ שלם)
יצאנו מלה בשעה 04:00 לפנות בוקר והגענו אחרי דרך מפחידה וארוכה בשעה 20:30   לסרינגר.
מגורים:
ישנו בבית סירה Mount view על אגם נאגין שילמנו 1,200 רופי ללילה כולל שתי ארוחות ושימוש חופשי בסירה הקטנה (שיקרה) לא כולל מים מינרלים וטיפ לטבח (שילמנו לו 400 רופי) מומלץ בחום.
אייוב - בעל הבית שמח לסייע בכול ולייעץ בנוגע לטיולים באזור ובהשגת ג׳יפ להמשך הדרך.
אם מי שהוא מעוניין לתאם מראש ולהמנע מחיפושים אחרי הנסיעה המתישה הנה הפרטים:
Mount view
Deluxe group of house boat
University town, Mirza bagh, Nageen lake
9419065707, 9906711059
טיולים בסרינגר-
לא טילנו הרבה ובעיקר נחנו על הסירה אבל בכל זאת הנה כמה דברים שעשינו.
שוק הירקות הצף:
יום אחד שכרנו סירה עם נהג (שייט) ויצאנו בשעה 04:30 לפנות בוקר לראות שוק ירקות צף. השוק יפה והזריחה על האגם השקט מקסימה, שילמנו 1,500 לסירה מלאה.
המקדש המרכזי (ג׳אמה מאסג׳יד):
היינו ולא ממש התרשמנו (כניסה חינם, 10 רופי להכניס מצלמה). היה נחמד אחר להסתובב בשווקים ליד, נחמד בעיקר לאל צ׳וק. התניידנו באמצעות אוטו ריקשה.
הגנים המוגלים:
הינו בשני הגנים המוגולים נישאט באג ושלימאר באג. הגדרנו את הגנים כיפים אבל לא כמדהימים. הגן השני (שלימאר באג מרשים יותר).
כניסה לגני 10 רופי למבוגר, 5 רופי לילד. אל הגנים ובינהם הגענו באמצעות אוטו ריקשה חזרנו בשייט ארוך ארוך בסירה (400 רופי).
טיולים בעיר:
הסתובבנו גם רגלית באזור הקרוב לאגם נאגין. היינו בשוק יפה ומסביב למסגד גדול. נכנסנו קצת לאוניברסיטת קשמיר כדי לחפש אינטרנט חינם (ללא הצלחה) ושוחחנו עם סטודנטים מקומיים על ישראל ועל יהדות.