יום שבת, 5 בנובמבר 2011

עוד קצת מידע על דלהי - פרסמנו באתר למטייל

ממשיכים לעדכן על טיולנו והפעם ביקור נוסף (שלישי במספר במהלך הטיול) בדלהי המקסימה.  הנה מספר עדכונים על דברים מעניינים שעשינו. כרגיל מידע נוסף ניתן למצוא בבלוג שלנו pelegintheworld.blogspot.com

לינה
כמו בפעם הקודמת גם הפעם ישנו בשכונת מאג׳נו-קא-טילה במלון Wangdhen house המלון נחמד ונקי מאוד מאוד והשכונה עצמה כיפית. יש שם הרבה מסעדות טעימות והפעם נמליץ לכם על מסעדה בשם A-MA המסעדה נמצאת בקצה השכונה הקרוב לנהר היאמונה.

מוזיאון הבובות הבינלאומי של נאהרו.
מוזיאון מקסים עם תצוגה של 6,500 בובות מכול העולם. מסודר, נקי ויפה. יש גם 6 בובות מישראל שנראות מרוצות בין הבובות של לבנון ושל אירן.

מוזיאון הילדים הלאומי
הלכנו והתאכזבנו. תצוגה מיושנת ברובה. אקווריום דל בדגים. נראה מוזנח מאוד.

מוזיאון המדע הבינלאומי
לא כל המוצגים תקינים, חלקים במוזיאון נראים בשיפוצים אבל בכל זאת נהננו במוזיאון ובילנו שם כארבע שעות. סרט בתלת מימד, תצוגה על המים, תולדות התקשורת, תצוגה של דגמי דינוזאורים ענקיים נעים ועוד ועוד.

הפלניטריום על שם נאהרו
כשהגענו היו רק תצוגות בהינדי (יש כל יום שתי תצוגות באנגלית ב 11:30 וב 15:00). בכל זאת נכנסנו ובכל זאת נהננו. המון שנים לא הייתי בפלנטריום בישראל אבל זה שבהודו נראה משוכלל ומודרני מאוד. מומלץ.
הפלניטריום שוכן לא רחוק ממעונו השמור של נאהרו ראש הממשלה הראשון של הודו.

בית נאהרו
ביתו של ג׳האראלל נאהרו שמור ופתוח למבקרים. הבית ענקי עם גינה ומדשאה אדירות. אנחנו עברנו ממש ברפרוף. לא מעניין כמו מוזיאון גנדי. חשוב למתעניינים בהיסטוריה של הודו.

עד כאן להפעם
בהמשך עדכון על נפאל
להתראות משפחת פלג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה