יום שבת, 11 בפברואר 2012

מידע על קוצ׳אנג לאתר למטייל

ממשיכים לעדכן על מסענו. הפעם עדכון קצר מהרגיל והפעם מהאי צ׳אנג שמזרח תאילנד. כרגיל הרבה הרבה חוויות, עוד מידע ותמונות ניתן למצוא באתר שלנו pelegintheworld.blogspot.com
הגעה
הגענו בהסעה ומעבורת מבנקוק. קנינו כרטיסים משולבים. הדרך נמשך כתשע שעות כולל המתנה למעבורת. בזמן ההמתנה למעבורת סגרנו על מונית שלקחה אותנו לחדר שלנו.

כללי
האי צ׳אנג הוא אי ענק ופחות מתוייר. למרות שלא תרגישו כאן כמו רובינזון קרוזו לא צפוף כאן והחופים מרווחים מאוד. יש באזור המון איים קטנים ויש כאן חופים חוליים ונעימים עם ימים צלולים צלולים.
כמעט לא פגשנו כאן ישראלים וגם היצע הספרים בעברית פה נמוך. תביאו ספרים איתכם.

לינה
ישנו בחוף klaung prau במקום מקסים ומאוד מומלץ. הנה הפרטים למי שמעוניין KP HUTS 084-0775995, 084-1335995 kp_huts2599@hotmail.com. ישנו בבית עץ מוגבה על עמודים ממש על קו החוף. בבית העץ יש מאוורר , מקלחת חמה ומרפסת ענקית פונה לים. בלובי יש אינטרנט חינם. מחיר 1,000 באט לילה.

פעילויות
התנהלנו כמו משפחה מקומית אמיתית והתניידנו כולנו על אופנוע אחד (4 אנשים). נסענו מאוד מאוד לאט ונהננו מהנופים המקסימים של האי. עלות השכרת אופנוע גדול 250 באט.
יערות המונגרובים
בחוף המזרחי. יערות עבותים שגדלים על המים. טילנו בגשר הארוך בתוך השמורה ושטנו בגנדולה כמו בוונציה בנחל ואל תוך כפרי הדייגים. מומלץ מאוד. שכירת סירה וחותר 200 באט לאדם לשעה.
חוות הנחשים
קרוב לרציף המרכזי. אנשים מקסימים ומסבירי פנים. בחווה לא רק נחשים. אפשר לגעת ולהחזיק. לא נשארנו לראות את המופע.
כניסה 200 באט למבוגר, 100 באט לילד.
כפר הדייגים באנג באו
כפר מקסים עם רציף ארוך ארוך. הדרך יפה (ומאוד תלולה). בכפר המון חנויות ומסעדות. טילנו גם באחת מלשונות היבשה ושוב נהננו מהנוף.
מפל klaung prau
לא רחוק מהמלון. הליכה קצרצרה (500 מטר) בתוך ג׳ונגל אמיתי והגעה למפלים. בתקופה הזו של השנה המפלים לא שוצפים אבל נהננו להשתכשך בבריכות המים.
כניסה 200 באט מבוגר ו 100 באט לילד.
יום שייט
הצטרפנו ליום שנירקול באיים באזור. היה נחמד למרות שזה לא המקום הטוב ביותר לשנירקול בתאילנד. ראינו מספר איים נוספים, צפינו בדגים והאכלנו קופים באחד החופים. יום השייט עלה 1,290 באט למבוגר וחצי מחיר לילד כולל אוכל בלי סוף.
שייט בקנו
שכרנו קנו וחתרנו כולנו לאי הסמוך. שכירת קנו מהמלון - 100 באט לשעה או 400 באט ליום.

עד כאן העדכון מקוצ׳אנג. מכאן ממשיכים לקמבודיה להמשך מסענו.
בקרו באתר שלנו
להתראות
משפחת פלג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה